Jalkapalloseura – mielenkiintoinen tapa työskennellä

Sähköisen urheilun nousu ja urheilun kasvava suosio ovat johtaneet siihen, että yhä useammat brändit haluavat käyttää digitaalisia alustoja markkinointitarkoituksiin.

Kuvittele itsesi jalkapalloseuran manageriksi. Haluat klubisi menestyvän ja tarvitset tiimiisi ihmisiä, jotka voivat kirjoittaa hyviä artikkeleita klubistasi. Jos sinulla ei ole taitoja, voit palkata freelance-kirjoittajia käyttämällä tekoälykirjoitustyökalua. Saat myös automaattisia päivityksiä työstäsi, kun se kirjoitetaan mittakaavassa minimaalisella inhimillisellä vaivalla.

Kuvittele jalkapalloseura, jossa on pelaajia, jotka voivat heittää palloa hämmästyttävän tarkasti kentällä. Mikä olisi heidän tuotteensa? Uusi jalkapalloseura, jossa on tekoälypohjainen sisällöntuottaja ja kirjoittaja.

Johdanto: Yritysten omistajien ja johtajien tarve keksiä innovatiivisia ideoita kasvaa nopeasti. Joten he kääntyvät kohti koodausta ja tekoälyä auttamaan heitä työssään. Ongelmana on, että useimmat näistä työkaluista ovat vielä beta-vaiheessa, joten niiltä puuttuu ominaisuuksia ja toimintoja. Meidän ei pitäisi olettaa, että tekoälykirjoittajat täyttäisivät tämän aukon tai auttaisivat ihmisiä ymmärtämään, kuinka näitä uusia työkaluja voidaan käyttää yrityksissään.

Tekoälyn avulla voidaan analysoida suuria tietokokonaisuuksia ja sitten luoda uusia oivalluksia. On kuitenkin olemassa useita esteitä, jotka on ratkaistava:

Tekoälyn kehitys on toistaiseksi ollut hyvin rajallista. Meillä ei ole kovin korkeatasoista kieltä ja algoritmeja, joiden avulla voimme tehdä älykkäitä päätöksiä tietyn tiedon perusteella. Tästä syystä vain harvat yritykset työskentelevät sen parissa – Google, IBM ja Facebook (yksin). Mutta voimme silti oppia heiltä ja parantaa kykyjämme.

Jalkapalloseurojen kanssa on erittäin mielenkiintoista työskennellä niiden valtavan budjetin ja tavan vuoksi, jolla ne harjoittavat liiketoimintaansa.

Meidän ei pitäisi ajatella näitä yrityksiä ongelmana. Ne ovat vain erilaisia työskentelytapoja, joita voidaan käyttää missä tahansa yrityksessä.

Jotkut yritykset eivät tarjoa paljon tukea kirjoittajilleen, koska he uskovat, että heidän tuottavuutensa on parempi, jos kirjoittajan ja toimittajan välillä ei ole kommunikaatiota.

Sisällön levittämiseen on erilaisia tapoja. Esimerkiksi ihmisen copywriter voi kirjoittaa sen yhdelle yritykselle ja lähettää sen sitten toiselle yritykselle, joka käyttää sitä tuotteena asiakkailleen. Tekoälykirjoittaja voi myös kirjoittaa sen sisältöartikkeleina eri alustoilla ja levittää sitten eri tavoin.

Tavoitteena on varmistaa, että sisältösi todella tavoittaa kohdeyleisösi säännöllisesti, jotta voit ansaita tuloja sen käytöstä.

Tämän tavoitteen saavuttamiseksi he etsivät parhaillaan sisäistä innovaatiota. Kun “Art of Football” -kurssi julkaistiin, he huomasivat, että se synnytti paljon ideoita. Jotkut niistä olivat hyviä ja jotkut todella huonoja. He päättivät tehdä kurssista jalkapalloseura – jotain, joka ei olisi vain akateeminen aine, vaan tukisi joukkuetta otteluiden voittamisessa kentällä. He alkoivat tehdä tutkimusta siitä, miten eri seurat pyörittävät jalkapalloseurojaan, jotta he voisivat keksiä jalkapalloseuraidean, joka olisi samanaikaisesti haastava ja hauska. Ideaa inspiroivat useat yritykset, jotka myös käyttävät tekoälyä kirjoittaakseen artikkeleita sisällöntuottajilleen:

Related Post

Jalkapalloklubi

Meidän on valmistauduttava digitaaliseen tulevaisuuteen, koska monet työnkulut muuttuvat, ja meidän on sopeuduttava. Tässä osiossa olemme puhuneet tärkeimmistä alueista, joilla digitaalinen teknologia tulee vaikuttamaan urheilukirjoittamiseen. Ensimmäinen osa käsittelee tekoälykirjoittajien roolia

Jalkapalloseura Suomessa

Jalkapalloseura on yksi Suomen suosituimmista urheilulajeista. Termi “jalkapallo” itsessään tarkoittaa kentällä pelattavaa peliä, ei välttämättä jalkapalloseuraa. Sana “jalkapallo” on itse asiassa lainattu englannista. Englanninkielisissä maissa jalkapallo oli slängi jalkapallolle, jota